donderdag 18 augustus 2016

atletiek

Soms kan ik wat minder door de spierpijn spierpijn na het sporten.......niet echt fijn. Maar genoeg nadenkstof over mijn passie atletiek. Dafne Schippers won zilver bij de soelen in Rio.Dat vond ik heel goed. Maar Dafne wilde meer. Dat vind ik fantastisch. Een sportvrouw die zo serieus is en zo graag wil en er ook voor gaat daarvoor heb ik echt respect.Ik weet dat zij en Nadine Broersen alles laten voor de sport. Bij uit eten bijv. eten ze alleen een slaatje. Ik zou dat niet doen. Ik zou me niet volproppen met allemaal lekkers maar alleen salade gaat me echt te ver. Maar ik ga niet naar de Spelen.
Maar Dafne haalde zilver en was even heel erg boos omdat ze zeker wist dat ze goud zou halen. Voor een wedstrijd zit je vol spanning en adrealine en dat moet je emoties kwijt. De ene sporter gooit met schoenen en bij de ander zie je weinig emotie.
Ik zou me niet zo druk maken.Ik vind het gewoon leuk maar meer niet.
Maar toen ik een nk miste omdat ik ziek word pinkte ik ook wel een traantje weg. Een keer lag ik een hele nacht wakker  van de adrealine na een goede wedstrijd.Iedere sporter is anders.Je hebt heethoofden en koude kikkers Ik hoor vaak dat als ze de zaak gerelativeerd hebben dat ze toch heel trots op zichzelf zijn.Ik. ben echt een grote fan van Dafne Schipper want ze  is en blijft een topper.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten