maandag 1 augustus 2016

Baan nog lang niet klaar......




In Mei 2016 werd de baan gerestaureerd en in aigustus zou hij klaar zijn.In augustus kon ik weer op mijn fietsje naar Scorpio en daar lekker gaan trainen,  kletsen met ouders van kinderen die daar trainen en met het kantinepersoneel. En een bakje koffie voor de training.....
Maar Nee! In augustus die maand hoorde ik dat het nog wel even ging duren voor ik dat allemaal weer kan doen.
Desalniettemin had ik die maandag in augustus heerlijk getraind op de baan in Rijen . We hadden vandaag een schema 50.....100.....150....200.....250....300 gedaan en het ging best lekker. Een 100 van ongeveer 19 s en een 200 van ongeveer 46 sec, weer een seconde sneller dan vorige week.
Carla en ik wilden daarna nog gaan lopen maar regende na de training het dus toch maar niet. We hadden Pukkie toen nog niet.Ik ga vaak kijken naar de wedstrijden die ik ga lopen, daar zijn  vaak verschuivingen in.
50-100-150-200-250-300

1 opmerking: