maandag 22 augustus 2016

de groep van Jack

Vandaag was Jack er gelukkig weer en dat is altijd gezellig.we  zijn nog steeds bij Spiridon dus we gingen een rondje buitenom door het bos.Dat was best even spannend want de vorige keer was ik hard gevallen. Maar nu ging het prima. We zijn allemaal weer helemaal op de hoogte van wat we in de vakantie gedaan hebben want we hebben genoeg tijd om te kletsen(doel van deze groep is recreatieve sport).Het moet niet het mag. En ondertussen word je genoeg uitgedaagd om goed te lopen,te springen of  te werpen. Ik kan met deze groep mee als ik mijn best doe. Ik zat vroeger bij Sprint bij de gehamdicaptenafdeling  maar de lichamelijke lopende gehandicaptengroep bloedde helaas dood en na reunie kwam ik met Thea Martens van de gehamdicaptenafdeling op het idee om de lopersgroep door te starten Toen heb ik een aantal jaar als senior meegetraind en toen kwamen de beste atleten van de vb groep erbij echt de t20 atleten en dat kon ik helaas niet meer bijbenen. Toen ben ik gestopt.Bij scorpio ben ik weer begonnen in 2014. Ik moest iets aan mijn spieren doen



 want ik viel te vaak doordat mijn spieren te slap waren.In het begin had ik het echt moeilijk en moest er alles aan doen om het bij te houden maar na de zomervakantie kwamen mijn eerste kleine successen. Touwtje springen wat beter ging. Een bal vangen en meer. Ik ging ook wedatrijden doen en dat ging best behoorlijk. Vaak wel laatste maar ok boeien! Het belangrijkste is dat ik hier veel leer en elke keer weer zin heb om te gaan.Vandaag hordelopen! Stel je voor:een slechtziende spast die gaat hordelopen zonder een keer op haar bakkes te gaan. Dat kan alleen bij Jack.Onder het lopen roept hij bulderend van het lachen. Jij kan Justin (supersnelle atleet in onze groep) wel inhalen. Vanavond heb ik iets lekkers getrakteerd om de groep,Jack  en ook Wim die zich soms ook met mij bezighoudt te bedanken. Zonder die steun geen training.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen