maandag 15 augustus 2016

golf en trainen

Sommige vakantiedagen zijn echt  sportdagen: op zo'n sportdag zijn we 's-middags  eerst naar de midgetgolfbaan geweest in Den Hout. Dat was een leuk parcours helemaal in het thema. Ik ben ook weleens op de golfbaan van Rijen geweest maar deze vond ik moeilijker.
Het parcours was echt heel mooi gemaakt, Je kunt daar ook een lekker drankje nemen en voor de kinderen is er een speeltuin,ee zijn skelters en trampolines.

's-Avonds ben ik gaan trainen, nu gaf Wim de training .
Deze  was:100-150-200-250-200-150-100. Het ging wel lekker maar mijn benen wilden bij de laatste afstanden niet meer.


100-150-200-250-200-150-100




 


2 opmerkingen:

  1. Ja was niet makkelijk die midgetgolfbaan maar belangrijk dat ik een x gewonnen heb yess!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja was niet makkelijk die midgetgolfbaan maar belangrijk dat ik een x gewonnen heb yess!!

    BeantwoordenVerwijderen