maandag 29 augustus 2016

lopen,springen(over een hek) balwerpen en rijden in een bus.

Vandaag een rustig dagje. De kamer gedaan en verder niet zoveel. O ja Carla deed vandaag alleen de post en daarom heb ik haar een uurtje geholpen. Dat vond ze wel fijn. Daarna ben ik verder gegaan met chillen,bij mijn ouders buritos op met bosbessenkwark en toen naar scorpio.Maar was dat even pech; we konden er niet door dus moesten we omlopen om toch in het bos te komen. Lopen ging erg goed ik kon eigenlijk meer dan ik deed want ik ging een stukje wandelen. Toen we terug waren hebben we krachtoefeningen gedaan met een medicinbal en nog balgeworpen.
Het was een leuke avond.

2 opmerkingen:

  1. Vond het zekers fijn vooral als je de 1e dag weer moet beginnen pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond het zekers fijn vooral als je de 1e dag weer moet beginnen pffff

    BeantwoordenVerwijderen