donderdag 11 augustus 2016

record erkend

Een hele tijd geleden op 11 mei 2016 heb ik bij Atledo een 5000 meter gelopen. Het was lang en zwaar en tegelijkertijd heel leuk.Ik had een leuk gesprek met de voorzitter van Scorpio. Hij ging voor het clubrecord en hij had hem gehaald. Later bij wedstrijden kwam ik hem  nog vaak tegen.
Tijdens de wedstrijd trokken de mensen van Atledo mij er echt doorheen en Riet Jonkers mijn regionale sportheld was de hoofdscheidsrechter en zij zorgde goed voor de afhandeling van het record. Ook als ik het niet gehaald zou hebben was de avond toch geslaagd.  De kick toen ik thuiskwam en de dag erna was onbeschrijfelijk. De adrenaline gierde door mijn lijf!  Daar denk ik nog vaak aan terug.
Drie maanden later kreeg ik de bevestiging en dat was een kroon op mijn werk.

En nog even  twee nieuwtjes over de olympische spelen:
team dubbel vrouwen
Yuri neemt advocaat in de arm

2 opmerkingen: