dinsdag 2 augustus 2016

Stabillo

 Het vulpotlood en de gum. Die gum is erg handig
omdat je die als een pen vasthoudt.

De  Lamy vulpen

De balpennen


 Vandaag wil ik het hebben over mijn stabilloverzameling.
De reden dat ik met deze pennen  en potloden schrijf is dat mijn motoriek door mijn spasticiteit in mijn handen erg slecht is en mijn handen verkrampen als ik veel schrijf. Mijn handschrift is niet echt mooi als ik met een gewone balpen schrijf.
Met deze pennen en mijn Lamy vulpen gaat dat veel beter en ze liggen lekkerder in mijn hand. Dat komt omdat de handgrepen wat dikker zijn.Ook heb ik een tekenpotlood en een vulpotlood van stabillo  en ik heb gemerkt dat dat best fijn tekent. Ik heb van stabillo een soort gelpen, een vulpen en een soort rollerpen. Die schrijven echt lekker.
De pennen zijn ook een aanrader voor mensen met bijvoorbeeld reuma.
  Even een foto van mijn stabillos.
de nakijkpen



1 opmerking: