zondag 28 augustus 2016

Teteringse Dorpsloop, de barbeque en 1100 views

Vandaag had ik een wedstrijd, de Teteringse Dorpsloop. Het was erg warm maar er stond een windje en dat is altijd wel prettig. de wedstrijd was goed georganiseerd er stonden veel punten met bekertjes water, sponzen en sproeiers. Dat was best lekker op zo"n hete dag als deze.
Een wedstrijdritueel ziet er als volgt uit|
In de ochtend heb ik 3 boterhammen gegeten, met ei,kaas en coke(gestampte muisjes) en een kopje koffie.  Als ik bij de wedstrijd ben zet ik de auto wat verder weg zodat ik naar de inschrijftafel in kan lopen. Dan inschrijven en dan als ik klaar sta  drink ik nog een koffie. Van koffie voel ik me goed en kan ik  me beter concentreren. Ik ben nogal druk in mijn hoofd en van koffie word ik wat rustiger en kan ik me beter concentreren op wat ik moet doen. Als de koffie op is ga ik naar mensen toe die ik ken, vandaag was dat het wheelchair racing team om hen succes te wensen. Dan ga ik naar de start. een beetje losmaken, muziekje aanzetten en dan kan de wedstrijd beginnen. Ik vond  het deze keer niet zo fijn want vorig jaar was het ook zo warm, wilde toen een record lopen, dronk te weinig en ja...dan kom je jezelf tegen. Nu heb ik goed op mezelf gelet, veel gedronken, mezelf  met sponzen verzorgd en toen ging het veel beter. Ik heb nog een eindsprint kunnen inzetten en had een tijd van 32.22. Wat geen gekke tijd was, na een dip ben ik op de weg terug, de volgende zal vast weer wat beter gaan, ik verwacht dat het weer dan wel frisser is. De mensen waren aardig, ze feliciteerden mij en dat vond ik helemaal leuk:ze vroegen mij om advies!Nou ik help graag mensen dus ik heb precies uitgelegd waar de waterpunten waren. ook nog Ineke Boekelman gezien, zij vond mijn tekeningen zo leuk dat bracht mij op een idee maar hierover later meer!
Maar ik moest snel naar huis want we gingen een barbeque maken voor de ouders van Carla. Nou die hadden heerlijk gegeten!
Nog en goed nieuwtje: Ik ben meer dan 1100 keer gelezen!
Feestje!!!
                             

2 opmerkingen: