maandag 12 september 2016

clubkampioenschappen of toch rennen vooreigen publiek?

In September hebben we vaak hoogspringtraining gedaan en  speer want de clubkampioenschappen komen er dan aan. Wim komt  ons dan vragen of wij mee willen doen. Er was een tijd dat het alleen voor jeugd was en dat ik niet mee mocht doen maar nu was dat anders :de masters stonden er sinds dit jaar wel bij wel bij.
Nu het dilemma:
Ik vind de clubkampioenschappen erg leuk zeker als er een middellange afstand bijzit, Daar ligt mijn kracht. Ik doe graag mee met de clubkampioenschappen en ik wil Wim niet teleurstellen.
Maar diezelfde dag is ook de Haaykantrun in Raamsdonk, daar werk ik op school en ik weet zeker dat veel kinderen van mijn school meedoen of in ieder geval komen kijken. En voor zo'n publiek lopen, dat is gewoon heel gaaf,


Loop ik voor mijn kinderen
of ga ik een 800 meter knallen

Uiteindelijk is het de Haaykantrun geworden en ik heb er geen spijt van gehad.



2 opmerkingen: