zaterdag 10 september 2016

ingrid

In 2014 begon ik weer met atletiek. Het was bijzonder want het was de derde keer dat ik erop ging. Na een maand of 3 trainen was er een avondwedstrijd. Ik ging erheen en schreef me in voor discus en kogel. Ik dacht toen dat ik werper zou worden. Ik kwam de baan over en was best wel zenuwachtig maar toen stonden daar de mensen van Sprint. Ik werd hartelijk ontvangen en naar Mies en Ingrid Gale- van Kranen gebracht. Het was meteen heel gezellig en we hebben gesport ,koffie gedronken en Ingrid had een krentenbol voor mij. Het was een topwedstrijd. Vooral omdat iemand zei:hé hier zitten die kanjers. We zijn elkaar vaker tegengekomen en Ingrid en Mies hebben een plaatsje in mijn hart.
dit  en dan met een discus
Bijschrift toevoegen

Na veel wedstrijden mocht Ingrid  naar Rio. Het was nog wel spannend want ze mocht eerst niet maar toen Wit-Rusland gediskwalificeerd werd werden Ranki Oberoi en Ingrid alsnog gestuurd. . 
Ingrid haalde de discusfinale en werd uiteindelijk 9e. Een topprestatie van een supertopper . Ik ben zo blij dat ik haar heb laten kennen!

2 opmerkingen: