woensdag 7 september 2016

naar gevoel

Je hebt van die dagen dat je je verschrikkelijk  voelt. Alles gebeurt wat jij net niet wil, probleempje hier probleempje daar.....je voelt je vervelend en
 verdrietig.Nou ben ik nooit lang in zo'n stemming bij zulke situaties want ik denk in oplossingen. Ik ga dan brainstormen en zoek de beste oplossing. Het gaat natuurlijk niet altijd zoals ik het wil maar ik zorg wel dat ik er vrede mee heb. 
Een paar jaar geleden was ook zo'n dag. Vreselijk voelden we ons. 
Op die dag mocht de auto van Carla niet meer de weg op. Het was de grijze Atos. We gingen rondkijken naar een andere auto en we kwanen in een fiat Panda terechr. Een supergave auto maar hij was de volgende dag al verkocht. Via de opel corsa keamen we terecht bij de Kia Pikanto met dezelfde mooie kleur.  











2 opmerkingen: