vrijdag 9 september 2016

over dieren en meer.

Toen ik nog op de Oosterhoutse manege reed  ging ik  paarden poetsen als er geen les was. Dan kregen Jasper en Appache een extra poetsbeurt

Op de dag dat ik deze blog schreef kreeg ik een zelf gehaakt beestje. Het hangt nog steeds aan mijn tas.
Op vrijdag  gingenwe een chocoladekoffie halen toen de EMTE nog bestond.

We probeerden de  6 smaken limanadegazeuse  uit
en we kwamen deze lekkere jongen nog tegen.
Waar is Spider-Man???


De dag waarop ik dit  heb  beleefd is  9 september 2016

2 opmerkingen:

  1. Mijn dochter wil ook heel graag een paard, maar we hebben het toch maar bij een iets eenvoudiger te verzorgen dier van bij http://www.dogcatandco.be/ gehouden :-) Ze verzorgt nu trots en nauwkeurig haar kleine viervoeter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn dochter wil ook heel graag een paard, maar we hebben het toch maar bij een iets eenvoudiger te verzorgen dier van bij http://www.dogcatandco.be/ gehouden :-) Ze verzorgt nu trots en nauwkeurig haar kleine viervoeter

    BeantwoordenVerwijderen