zondag 23 oktober 2016

jota--joti

JOTA-JOTI:Jambory on the air and on the internet

Ik had een heel programma bedacht met het hoofdthema communicatie. Ik ben best wel een tijdje bezig geweest met de voorbereiding en ik had ook veel. Ik ben gestart met  uitleg over wat Facebook was en  liet de beverplaatjes zien, toen verder over het weerbericht:communicatie met de  satelliet. Daarna zijn we aan de dromenvanger begonnen, dat was een heel werk. Tussendoor  hebben we nog gezonden, was erg  leuk en de bevers stelden goede vragen. Ze vonden het heel interessant hoe het allemaal werkte. Toen moesten we hard werken om de dromenvanger af te krijgen.
Wat iok nog af moet maken: 
zonnewijzer
regenmeter,
mashmellows bakken
broodjes baken
jam maken
vuilniskwarten
pictionairy
en natuurlijk de vlog verder opnemen en uploaden
Ik denk dat we nog 2 opkomsten nodig hebben om het af te krijgen maar we zullen zien
De kindjes :







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen