dinsdag 25 oktober 2016

Lekker trainen

Maandagavond: Tijd om te trainen dus ik reed met chelly naar Spiridon. Daar hoeven we nog maar een paar keer naartoe en dan gaan we weer naar ons eigen heerlijke sportterreintje.
Maar vanavond hebben we eerst lekker ingelopen, oefeningen en steigerungs gedaan en toen het hoofdprogramma: de hinkstapsprong. Dat is een moeilijk ding want je moet 3 moeilijke dingen achter elkaar doen en dat valt niet mee. Toch ging het lekker. Op het einde van de training het toetje:de 400m. Mijn tijd was niet echt goed maar ik heb geoefend op grote stappen zetten zodat je op den duur meer snelheid krijgt. dat ging eigenlijk best goed en ik was dik tevreden. Ik merk wel als er bepaalde mensen zijn dat ik dan lekkerder sport.
hinkstapsprong met zonder kleerscheuren
Pim is vastbesloten om die 400 meter te halen binnen de 2 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen