dinsdag 25 oktober 2016

Lekker trainen

We trainen al maanden op maandagavond. Ik heb een tijd getraind bij Spiridon. Een paar maanden maar dat was niet zo fijn. Het was te ver weg en de kantine was nooit open.
Op zo'n training hebben we eerst lekker ingelopen, oefeningen en steigerungs (versnellingsloopjes)gedaan en toen het hoofdprogramma: de hinkstapsprong. Dat is een moeilijk ding want je moet 3 moeilijke dingen achter elkaar doen en dat valt niet mee. Toch ging het lekker. Op het einde van de training de 400m. Mijn tijd was niet echt goed maar ik heb geoefend op grote stappen zetten zodat je op den duur meer snelheid krijgt. Dat ging toen best goed en ik was dik tevreden. Nu zit ik in de opstapgroep en heb al veel geleerd.  Ik denk dat ik nu niet meer zo moeilijk zal doen over een 400 meter. Als ik een jaar zo loop zal ik langzaam maar zeker meer snelheid krijgen en dat gaat nu ook al prima!
hinkstapsprong  zonder kleerscheuren
Ik ben  vastbesloten om die 400 meter te halen binnen de 2 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten