dinsdag 25 oktober 2016

Middagje Drimmelen

Als het lekker warm is gaan we meestal buiten iets doen. Lekker genieten van de warmte en de zon. Zo gingen we op een warme dag in de herfst  naar Drimmelen. We hebben daar gewandeld en toen zijn we een drankje gaan pakken in St More-itz. Ik zag daar mijn grote scoutingvriend. Ik heb hem al jaren niet meer gezien. We hebben een paar jaar samen bevers gedraaid en we hebben veel programma's gedraaid. Hij was fab van Lady Gaga en ik van Shakira. Als er een spel uitgezet moest worden gingen we samen en hadden we goede gesprekken. We hebben heel wat afgepraat en gelachen. Zo'n maatje heb ik nooit meer gehad op de scouting en ik denk nog vaak terug aan die tijd. Toen hij en nog iemand waar ik heel close mee was weg waren was het nooit meer zoals het was.
Maar op die zondag jaren nadat hij bij de scouting weg was gegaan ekwam hij ons drankje brengen. We waren beiden blij dat we elkaar zagen en hebben bijgekletst.
Het restaurant zag er binnen wel mooi uit,maar wel anders dan andere cafe"s.Het leek meer op een strandtent.
De muziek stond erg hard, het leek wel een disco. een ober stond te swingen op de muziek. De koffie en de thee waren lekker maar wel een beetje prijzig: 5,80 voor een koffie en een thee.....maar toch hebben we er twee gedronken omdat die leuke lieve vriend het kwam brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten