dinsdag 25 oktober 2016

spelletjes middag

Een paar jaar geleden was het thema van de kinderboekenweek  opa en oma.Die donderdag was het opa en oma spelletjesmidddag. Dat was heel erg leuk want het waren geen allerdaagse spelletjes. Ik had ook een groepje kleuters en heb anderhalf uur spelletjes gedaan. Het waren een soort kleuterdenkspelletjes met meten, memorie met 2 dezelfde uitdrukkingen, kijken  of het genoeg is en een soort spoorzoekerskaart. De spelletjes kwamen van kleuteruniversiteit. De dingen van Kleuteruniversiteit dit kun je ook met bevers doen want het programma is echt wel uitdagend.
Ik vind gezelschapspelletjes sowieso heel leuk en het is goed voor iedereen. Ik heb het lang niet meer gedaan maar ik denk nu wel dat ik af en toe weeer eens een spelletje uit de kast ga pakken om met Carla te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten