zondag 16 oktober 2016

Wie ben ik?

Ik ben Pim en sinds mijn jeugd heb ik een passie voor het onderwijs, paarden, muziek en hardlopen.
Mijn vader zat in het onderwijs, eerst leraar en later directeur en als ik op zijn school kwam en nu nog steeds is dat een gevoel van thuiskomen. Dat had ik ook later als ik een school binnenstapte en na veel omwegen kwam ik in 1999 waar ik zijn moest, op een school. Eerst als concierge en later als klasseassistente. Toen ik op de Hoge Waai kwam was ik helemaal gelukkig, het was een kleine school die dicht bij het dorp stond en zo was de school ook waar ik begon:de Achthoek in Den Hout. Ik ben nu meer dan 13 jaar op die school en ik ben er erg gelukkig.
Muziek is mijn tweede passie en dat vond ik al leuk toen ik kleuter was.Toen ik 7 was ging ik naar de muziekschool en leerde er blokfluit, viool en clarinet spelen. Ik leerde ook zingen maar ik heb na mijn kindertijd niet meer solo durven zingen en pas in 2012 heb ik dat weer opgepakt.Mijn vriendin Carla drumt en leeft voor de muziek. Ik ben door haar in aanraking gekomen met de rockmuziek en wij praten daar iedere dag wel over. Wij zijn heel gelukkig samen en wij hebben al heel veel avonturen beleefd.
Dan is er nog paardrijden, dat doe ik vanaf mijn 8e. eerst de Roosberg, toen de Bouberg en toen via een paar andere maneges nu 20 jaar op de Oosterhoutse Manege. Toen die dicht ging ging ik naar De Vijf Eiken. Die is inmiddels ook dicht en nu ga ik kijken waar ik nu heenga. 
Vanaf mijn 13e ben ik ook een loper. Eerst heb ik het geleerd op de loopband en toen in de zaal en buiten. De trainers ontdekten dat ik wel talent had en nu loop ik veel wedstrijden, vooral op de lange afstanden.
Momenteel zit ik in een opstapgroep waar ik de techniek van het lopen leer zodat ik het beter onder de knie krijg.
De laatste passie is scouting, ik draai daar blauwe vogels, dat zijn scouts met een beperking daar doe ik dingen  met de kinderen die met spel te maken hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten