zondag 23 oktober 2016

within temptation

Ik heb het over Destroyed van Within Temptation vandaag. Ik wilde het nummer zingen voor mijn zangles.De Lyrics kon ik wel vinden maar de tabs en sheets waren onvindbaar.
Het  gaat over iemand de grond ingeboord werd ook al deed ze nog zo haar  best. Ik heb dat zelf ook meegemaakt. Je zelfvertrouwen wordt zo helemaal kapot gemaakt en je denkt dat je slecht bent. Gelukkig zijn er wel mensen die mij daar overheen helpen.Daarom wilde ik dit lied leren. De tekst spreekt boekdelen.



Ik heb mijn best gedaan om je te behagen.
Maar mijn best was nooit goed genoeg.
Op een of andere manier ben je alleen in staat om te zien
Alles wat ik niet ben
Heb je ooit achterom gekeken?
Ben je niet bang voor de stukken die je zult vinden?
Ik heb gefaald.
Maar jij hebt mij ook teleurgesteld.
Het is zo makkelijk om te vernietigen
En veroordelen
Degenen die je niet begrijpt
Vraag je je wel eens af of het gerechtvaardigd is?
Het is zo makkelijk om te vernietigen
En veroordelen
Degenen die je niet begrijpt
Waarom heb je het nooit geprobeerd?
Ik sluit mijn ogen terwijl ik over de dunne lijn loop
Tussen liefde en haat
Voor de persoon met hetzelfde bloed in zijn aderen
Je toont geen spijt.
Over alle dingen die je deed of zei
Ik heb gefaald.
Maar geloof me
Jij hebt mij ook teleurgesteld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten