zondag 30 oktober 2016

Zing een liedje van mij

vandaag weer in Amsterdam geweest.Nu om muziek te maken. Mijn kidsband was even op de radio met een akoustische sessie.
En er is een project zing een liedje van mij. De betreffende band gaat proberen een hit te scoren met een liedje dat jij geschreven hebt. Maar van onze mooiste liedjes blijven ze af....De liedjes die we met zoveel gevoel hebben geschreven.....dat is mijn gevoel, mijn emotie.....dat is volgens mij nooit zo mooi als een ander dat zingt......die kent die emoties niet.......We zoeken iets wat  niet zo persoonlijk is, dat zal beter scoren......
Verder: heeft iemand weleens gehoord van Max Franken?
Max Franken
OriginAmsterdam, the Netherlands
GenresAlternative rockpost-punkexperimental rock
Occupation(s)Drummer
Years active1980–present
Labelsswim ~Crammed
Website     www.githead.com
Hij begon als drummer in Minimal compact, als enige die niet uit israel kwam. Later startte hij Githead op sdamen met de bassist van minimal compact.

nog even:Happy Halloweeen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen