woensdag 9 november 2016

werkdinsdag

Een paar jaar geleden had ik op dinsdag het erg druk met zaakvakken. Ik gaf 2 keer geschiedenis,een keer aardrijkskunde en een keer biologie.Dat ging deze dag over paddestoelen. Ik wist niet dat dat zulke vieze dingen waren. Het groeit onder de grond in een soort schimmelwolk en als de grond warm en vochtig is groeit het lichaam eruit en plant zich van voort.Heel bijzonder en ik wist het nog niet allemaal.
Ik had een hele dag lieve collega die van van mooie muziek hield en op mijn stick stond een cd van Adele ,Katie Melua en Nora Jones.daar  ze wel oren naar. Ook stond er raubtier,4 seizoenen in heavy metal en Avenged Sevenfold op. Voor mij gaaf maar niet voor haar.
Helaas kan ik nooit meer muziek met haar luisteren.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten