woensdag 21 december 2016

dance for life

Tussen 18 en 24 december  zitten de DJ's van 3FM in het glazen huis. Ze haalden  in 2016 geld op voor kinderen met longontsteking. Het huis stond in Breda. Daarom hadden wij met  onze school en mooie actie bedacht: we gingen dansen voor de levens van  kinderen in arme landen.
Ik begon met de CD maken maar de clipconverter nam geen muziek meer op dus moest ik op zoek naar een oplossing. Na een zoektocht had ik een andere converter gevonden die de nummers downloadde maar hij downloaden maar twee nummers per keer  dus moest ik na iedere sessie wachten maar aan het einde van de pauze stond er alles op, ook op de cd deden de nummers het dus het dansen kon beginnen. En iedereen danste een kwartier dus konden we veel geld verdienen.
Er was nog discussie over het nummer Tsunami. Een paar collega 's vonden het geweldig maar mijn collega Marieke weigerde  het 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten