zondag 18 december 2016

eerste training weer

Maandag 12-12 ben ik weer op de fiets naar school gegaan. Het was erg spannend en mijn hart klopte in mijn keel vooral toen er een zeer vriendelijke hond naar mij toekwam. Met een brul joeg ik hem weg en mijn leven was gered. Ik heb het rustig aangedaan en opgelucht kwam ik op school aan maar toen moesat ik ook nog naar huis.  Toen was ik al iets rustiger dus er zat vooruitganbg ik.
In de avond ging ik voor het eerst trainen bij Janneke. Nou zei Janneke We hebben een poepiezware trianing maar doe jij maar wat je kunt.Gelukkig ging het lopen steeds beter naarmate ik meer rondjes liep. De rest van de opdrachten wilde ik niet medoen omdat ik dat niet aandurfde.Ik was bang dat ze mij flauw zouden vinden maar zeiden ze: jij weet wat het is om je nea een blessure weer op krachten te treinen. ga zo door dan komt het wel goed. Zeer kapot maar voldaan ging ik naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen