donderdag 15 december 2016

films

Ik ben niet echt een filmkijken maar ik vind een aantal films wel mooi. Zo heb ik eens genoten van de zevende hemel. Een film waar veel in gezongen wordt  en het verhaal is ook mooi. Het gaat over een restaurant dat 30 jaar bestaat maar 5 dagen voor het jubileum blijkt de eigenaresse terminaal ziek te zijn.Maar ze heeft ook nog een ruzie met haar zoon goed te maken.  Een dag voor het jubileum stort de vrouw neer, gaat de schoonzoon vreemd en is de andere schoondochter zwanger. Ze gaan het jubileum niet vieren maar naar ItaliĆ« en daar sterft de vrouw. En met de familie en het restaurant komt het uiteindelijk weer goed. Ik vond de film erg mooi. Ik zou alle verfilmingen  willen zien van  de boeken van Carry Slee. Ik heb ze bijna allemaal gelezen en ik vind ze erg aangrijpend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten