donderdag 15 december 2016

Geertje Kuijpers

Iik heb zangles van Geertje Kuijpers.
Zij is begonnen op haar 15e met zanglessen en ging op haar 18e naar een musicalopleiding in Den Haag. Hierna werd ze aangenomen op het consenvatorium
Toen ze hiermee klaarwas ging ze in het buitenland opera en lied studeren.
Ze deed mee met internationale concoursemn haalde de finales. Een concours is Den Bosch wion ze. Zat heeft lang op haar prikbord van haar wachtkamer gehangen.

Ze heeft meegewerkt aan bekende kamerkoren en opera's


Nu geeft ze zangles, werkt aan musicals en jureert bij zangwedstrijden. Ook treedt ze zelf soms nog weleens op

Ik heb zangles van haar  en dit zijn mijj bevindingen. Ze is erg streng maar zachte heel,eesters maken stinkende wonden dus na een paar jaar heb ik veel geleerd. Toen ik pas zong kon/durfde ik niet te zingen  en kon ik alleen nummers zingen waar de noten dicht bij elkaar liggen. Nu doe ik dat in mijn band nog steeds maar dat is omdat ik niet  durf uit te glijden. maar zegt geertje, ik kan veel meeer  en dat probeert ze mij te laten zien. Ik ga er ook in geloven en ik ga nieuwe moeilijkere nummers uitproberen

weak as I aaaaaam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten