zondag 18 december 2016

jasper

Omdat ik nu wel weer kon fietsen dacht ik  dat ik ook wel weer kon paardrijden maar toen ik daar was bedacht ik dat het toch niet zo verstandig zou zijn om  paard te gaan rijden, het voelde niet helemaal lekker. Dus ben ik Jasper maar gaan poetsen....en appache want die had ik ook erg gemist.
Terwijl ik Jasper aan het poetsen was overdacht ik de  dag. Er was iemand met mij komen 'snuffelen' of onderwijsassistente  wel een leuke baan was. Ik liet hethaar ziedn:
Eerst gym in groep 6 met stoeispelletjes, toen een hald uurtje bij de kleuters  de kinderen helpen met prikken, toen schrijfles, toen aardrijkskunde en toen geschiedenis. Ik maakte mijn lessen extra leuk en smeuiig en na school zei ze: Als jij het zo vertelt wil iedereen wel onderwijsassistente worden. Nou een mooi compliment.
Toedn ik dat overdaxht had was jasper schoon en ging ik even naar de les kijken en na de leging ik appache nog lekker poetsen. appache had er geen zin in en  wilde de stal uitlopen maar voor de sleu
tels van Cor heeft hij respect dus hij ging  weer in zijn hoekje staan.

Vred(t)e op aarde

Een( p)aardig 2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten