zondag 29 januari 2017

computer

Mijn computer was zeert aan vervanging  toe dus heb ik nu een nieuwe. Ik heb zelf gekozen wat is erop wil.
Zo is hij heel snel en heb er een hele grote schijf op  voor mijn muziek.
Hij is erg zwaar want ik wil ermee gaan vloggen en filma monteren, dat is hard werken voor een computer.
Mijn computer gaat windows 10 draaien dusveel nieuwe mogelijkheden die ik tot nu toe nog niet had.
Eerst had ik een vistacomputer en die deed het ook nog goed maar in april was het einde verhaal voor vista dus zou mijn computer onbruikbaar worden.
Mijn omvangrijke muziekmap staat nu op mijn mediaplayer en als alles weer in mijn computer staat kan ik  mijn madiaplayer gaan opruimen en kijken wat ik dubbel heb eb dat eruit halen. dat heb ik pas echt een grote mediabibliotheek
 Ik heb er echt zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten