zondag 8 januari 2017

De suchibar

Met kerstmis 2016 zijn we gaan eten bij Asuka. Dat is een suchibar in Oosterhout. Nadat we heerlijk een dagje top 2000 hadden geluisterd gingen we daar om 6 uur heen.Het werkt zo:
Je hebt een tablet en daat staan ongeveer 150 gerechtjes op die he kunt kiezen. Iedere ronde  mag je er 5 uitkiezen. Carla en ik hadden iedere keer andere gerechtjes zodat we van elkaar konden proeven We wisten op een gegeven moment niet meer wat we aan het eten waren en dat was  dan wel weer spannend. Wat ook heel spannend was, was dat ik met stokjes at. Nu lijkt. dat spannender dan het is maar ik had de stokjes aan elkaar gelaten en zo ging het heel goed en heb ik alles behalve de soep en het ijsje met stokjes gegeten. En daar was ik best trots op.
Asuka kan ook trots zijn want het eten is echt heerlijk, ze hebben goede sushi en veel verschillende dingen...heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten