zondag 29 januari 2017

prfiveles

Het klinkt misschein gek maar ik ben vaak bang. Bang om te vallen. Dat is misschien wel te verklaren want ik val ook vaak omdat ik mijn evenwicht verlies, mijn voet dubbelklapt of iets anders. Meestal sta ik meteen weer op en ga verder met waar ik gebleven was maar soms kan ik me ook gruwelijk bezeren. op een gegeven moment is de maat vol en dan durf ik niet echt veel meer. dan zou ik het liefst lekker binnen blijven en niet meer sporten. paardrijden en fietsen.

Nu ken ik iemand en die heeft een fjordenstal. Ik kwam er weleens met de bevers maar nu ga ik er ook nog weleens langs voor een privelesje.Dan kletsen we  over  dingen die mij bezighouden en kom mwet en prettig gevoel weer thuis.

hierna gingen we sportkleren halen bij de decathlon. ik hen een broek en een jasje en een telefoonhoesje gekocht en ben toen nog een stukje gaan lopen 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten