vrijdag 17 februari 2017

afscheid van nicole

Op di=onderdag 26 januari nam een collega van mij afscheid van de school. Ze werkt op de pabo en wil zich daar helemaal op richten.
We begonnen de dag met de film van de mannequin challenge. Daarna werden de lessen hervat maar in de middag had Nicole nog een feest emt de klas en na school gingen wij lekker borrelen. We kregen allemaal een vergeet me nietje . Nou hoe kan ik haar ooit vergeten?  Vooral het laatste jaar kon ik het prima met haar vinden toen we erachter kwamen dat we over sommige dingen hetzelfde dachten. Zij had echt bruisende ideeën die ze ook uitvoerde en dat maakte het verschil. Nu probeer ik dat wat ik van haar geleerd heb op de schouting ook een beetje te doen maarwat zij kan en doen, daar kan ik niet aan tippen. De Pabo is een geweldige collega rijker en ze pabo zal vanaf nu een stukje meer bruisen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten