zondag 5 februari 2017

mastbos

De laatste donderdag van de vakantie was het heerlijk weer dus hebben we lekker gewandeld in het bos. We zijn naar het mastbos geweest en daar hebben we lekker gewandeld. We hebben het rondje gelopen wat we met de sprintcross zouden lopen als ik daaraan mee zou doen,
Jaren geleden heb ik ook meegedaan aan de sprintcross en een keer heb ik hem in de gehandicaptencategorie gewonnen. sat was wel gaaf. Op sprint is er beel veranderd. Een nieuwe kantine, een nieuwe baan echt heel mooi geworden. maar Sprint is ook de grootste sportvereniging van nederland. Toen we uitgewandeld waren gingen we naar een cafe waar Carla haar rijbewijs heeft gehaald. Daar dronken we heerlijke koffie en een stukje appelgebak: ik kon het weer niet laten, na de vakantie moet ik echt op de gezondere toer, In de avond werd mijn oude computer opgehaald en  na de pizza hawaii(eindelijk heb ik Carla zover gekregen) Ging ik naar de training. We gingen lekker sprintoefeningen doen. toen was de dag alweer voorbij
Afbeeldingsresultaat voor mastbos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten