zondag 26 februari 2017

optreden bij Go

Op 27 januari stond er iets heel spannends te gebeuren. Ik ging voor de eerste keer mijn lied zingen voor publiek. We deden het akoustisch dus het was extra spannend. Zp verliep mijn dag: Eerst ben ik gewoon gaan werken net als anders. toen ben ik naar huis gegaan en na het broodje wat we op hadden  zijn we naar Go gegaan. Faar  kwam Eef ook al snel en na  koffie met een appelflap begon de playbackshow. na het eerste deel moesten wij meteen, ik was erg zenuwachtig maar op het moment dat we vertrokken waren was ik de zenuwen kwijt en ging het vanzelf. Toen gingen de anderen nog en na de pauze ging het tweede deel van de  playbackshow van start en hierna een optreden van onze directeur.
Toen kwam de prijsuitreiking en.......wij hadden gewonnen!We mochten ons lied nog een keer zingen en we deden er breakfree meteen achteraan. het was een vette kick om het te doen en we hebben echt een gezellige avond gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten