maandag 27 februari 2017

optreden bij het geregt

op 3 februari was het zover: het grote optreden bij het geregt. Ik heb eerst nog voor Carla wat lekkers gemaakt.toen me opgefrist en daar ging ik. Het was wel spannend weer zeker omdat het weer andere nummers waren  Deze keer stond ik achter de zangeressen, en gelukkig wel naast Ron, dat was wel fijn.  het geluid was een beetje vervelend, peiend, uitvallend maar de band was in topvorm en het publiek ging uit zijn dak! Wat kan jij goed spelen zei Fons (die ook bij Scorpio zit). Ik ben eigenlijk best wel slecht zei ik... Dan zat jij niet in Uphill zei Ron. Toen had ik pauzer met de prachtige muziek van Pien's choice en die gerdien he....wat kan die mooi zingen.
Na de pauze kwam carla ook kijken en toen ging het bij mij ineens een stuk beter. het waren ook de nummers die mij beter lagen en toen heb ik voor mijn gevoel toch beter gespeeld.
Toen werd er een bandfoto gemaakt met mij erbijen toen wist ik het zeker:ik word er niet uit gegooid.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten