woensdag 15 februari 2017

optreden bij Yati

Vandaag was het zover: ik ging de eerste keer optreden als klarinetiste. Zenuwachtig dat ik was niet meer normaal; Ik ben gewoon een da g gaan werken maar de zenuwen gierden door mijn keel. Als je het zo spannend vindt waarom doe je het dan zei een collega. Tja daar kon ik geen antwoord op geven. Zal ik zeggen dat ik ziek ben????? Maar  toen ik er was werd ik gerust gesteld. Rol zou met mij meespelen dus hoefde ik me geen zorgen te maken.Mooi dacht ik blaas jij maar lekker hard, ik luister wel.Maar het ging eigenlijk beter da ik had gedacht en ik ging naarmate het optreden vorderde ook beter spelen en die hoge noot: die kwam eruit!!!!
Daarna  heb ik de zangeressen geprezen hoe goed ze wel niet waren en  na de pauze kwam Piens choice ook erg mooi. Toen we naar huis gingen begon het te sneeuwen:BAH!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten