zondag 26 februari 2017

paardrijden

Ik ging weer naar de manege en natuurlijk mocht ik op appache. Cor zei: pak apache maar dus ik ging lekker poetsen en hem opzadelen. daarna begon de les. dat ging beter dan de vorige keer maar toen kwam die rechtergalop. Ik kan hem onmogelijk in die rechtergalop krijgen wat ik ook probeer. Hij springt wel aan maar dan verkeerd. Cor dacht mij een handje te helpen maar appachte rende weg, hij draaide zich ineens om en ging iop de loop met mij in zijn nek, Tien hij stil stond zafg hij cor weer en hij dacht rennen en ik weer in zijn nek. Toen ben ik maar gaan gillen en toen hoefde ik gelukkig alleen de linkergalop mee te doen. Volgende keer beter zei Cor. Maar wat ben je een figuur. De rest van de les ging prima, wel lekker gereden dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten