woensdag 15 februari 2017

repetitie the day after......

Op donderdag 19 januari had ik weer een repetitie.. Ik ging erheen met toch nog een dosis adrealine vooral toen een van de zangeressen tegen mij zei: Het was fijn he Pim? Ja inderdaad was het fijn. Ik ging eerst wel dood van de zenuwen want ik dacht alle slechte scenarios die aan mij vooorbij zouden trekken maar die bleven uit. Iedereen had plezier ik ik had na het optreden ok plezier omdat ik het toch maar gedaan had.
We gingen vol goede moed  repeteren en daar wachtte mij een verrassing: we gingen 20 nummers spelen op een avond. Lieve help dacht ik ik dat niet een beetje veel maar we begonnen eraan in de repetitie en de nummers die voorbij kwamen waren toch wel leuk (behalve Zweet) dat blijft en van mijn antifavorieten.
we hebben heel snel weer een optreden maar er komt nog veel meer aan!
Nondeknettert weer die trompetttert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten