woensdag 15 februari 2017

wedstrijd bij atledo

Deze dag heb ik een wedstrijd bij atledo gedaan.
Het was een driekamp. Ik deed er maar 2 onderdelen van omdat ik nog niet klaar was voor hoogspringen door mijn blessure. De sprint vond ik ook heel spamnnend maar gelukkig begonnen we met kogelstoten. Er waren veel sportvrienden: Margriet,Monica Karin Riet Jonkers (een supersportvrouw van 70+) en.....albert van der mee. Die ken ik  nog van sprint en dat was erg leuk. Kogel ging redelijk, niet echt goed maar ik was erg zenuwachtig
Daarna gingen we  de 35m sprint doen. De eerste keer liep ik voorzichtig maar de tweede keer knalde ik gelukkig wel hard vooruit en liep ik een redelijke tijd.
Toen was het tijd voor onze clubheld Stijn Hendrix. Hij moest over 1.68. springen. Hij ging staan keek en concnetreerde  zich ...nam en aanloop en sprong op zijn gemakje over 1.68 m heen. Ongelofelijk hoe hij dat doet.  De rest van de wedstrijd stak hij ook nog in zijn zak en werd eerste. Het het belangrijkste van alles is: het is echt een hele lieve jongen. Hij staat ook in mijn vlogfilmpje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten