woensdag 15 februari 2017

werken na de vakantie

na de vakantie is het altijd een raar gevoel dat je  weer moet beginnen. Maar nadat iedereen  elkaar een gelukkig nieuwjaar gewenst had was de ton zo weer gezet.
 Weet je wat ik op zo'n doe?

Eerst begin ik met een lesje aardrijkskunde. Deze keer gaat het over het platteland, welke boerenbedrijven er allemaal zijn. Daarna een lesje lezen en dan de NT2 les. Daar ben ik begonnen met de lichaamsdelen, wat wel erg belangrijk is. Ook de woorden van de nieuwe schatkistmethode.
Daarna heb ik een verhaal voorgelezen over alsof  doen en ben ik begonnen met  een taaltoetsje voor kleuters. Dan bouw een programma op de computer en toen ben ik met scheikunde begonnen met een hoofdstuk over destilleren van olie. Tot slot een woordenschatlesje.

In de middag begin ik met lezen met een kind, dan rekenen met 2 kleuters, bijvoorbeeld de volgorde van getallen, dan rekenenmet groep 4 bijvoorbeeld de klok lezen. Dan ga ik met de kleintjes een verhaal voorlezen uit het boekje Bas en dan komt er nog een woordenschatles. Tot slot ga ik in groep 8 helpen met zelfstandig werken.
Na en voor school bereid ik mijn werk voor en kijk werk na voor mijn collega's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten