zondag 26 maart 2017

atledo cross

De dag na Ciske de rat moest ik weer vroeg mijn bed uit want ik had een cross, de atlledocross.. Het was weer lang geleden dat ik gecrosst had want ik was geblesserd. Maar nu ging ik er weer voor en hoe! Het  was spammend en ik was best wel bang. Ik ben bang om te vallen omdat die van  van november nog steeds een trauma voor mij is, ik kan dat gewoon niwet vergeten.
Maar er was een aardigen meneer op fiets die mij  niet uit het oog verloor. De eerste ronde praatte ik veel met die meneer om een beetje te ontspannen en de tweede ronde was hij er  wel maar  praatte ik wat minder en liep ik lekker vlot door naar de finish. 14.25 was de tijd, iets langzamer dan vorig jaar maar ik het het rustig aangedaan omdat ik erst vertrouwen moest hebben in mezelf. Trots was ik wel op mezelf en ik heb me diooe mifddag een boek kado gedan: achtste groepers huilen niet. het boek kostte 2 euro
foto van Monica Snepvangers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten