zondag 5 maart 2017

delain

We gingen op  vrijdag 10 februari naar een topconcert. Het was Delain in de Bibelot in Dordrecht. Het was niet zover rijden maar na een lange fijna werkdag op school zag ik dat het weeleens kon gaan sneeuwen. We moesten dus nog even afwachten wat we zouden gaan doen. Carla en ik besloten om het er toch maar op te wagen en na een enge spannende rit waren we er. Er stond een jongen achter mij die vroeg:Mevrouw komt u voor je broer? Die is er niet zei ik maar toen zag ik op een aanplakbiljet dat het een band was. O eh, nee wij komen voor Delain zei ik. Delain was helemaal boven en eerst kwam er een voorprogramma waar een meneer er lustig op los gruntte. Na een haldf uur stopte hij omdat de actr was afgelopen en hij ongetwijfeld keelpijn had gekregen. Maar vet was het wel.
Toen na het ombouwen en een glaasje 7-up kswam Delain. Wat een te gekke band maar waar ik mijn ogwen niet vanaf kon houden was de jonge blonde gitariste.
Ze heet Merel Bechtold en ze pakte pas voor het eeerst een gitaar ze leerde zichzelf spelen, richtte een band op en ging naar de rockacademie. Na 7  jaar zwoegen mocht ze in Delain komen.
Ze ziet eruit als een klein  fragiel meisje maar wat een geluid haalt ze uit haar gitaar ongelofelijk....Ik ben fan Van Delain  en vooral  van het beste van de band.....Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten