zondag 12 maart 2017

druk op mijn werk

De ouderavonden komen er weer aan en dan heb ik de taal om alle oudste kleuters te zien.dat vind ik erg leuk want je hebt voor alle kleuters even de aandacht alleen en dat vindt een kleuter meer dan prima. Maar de tijd tikt door en de ouderavond nadert met rasse schreden. En.....ik heb ook nog meer te doen zoals de lessen die gewoon doorgaan. Het werd voor mij dus erg spannend om alls af te krijgen maar.....Dinsdag om half 3 was ik....Klaar en dat gevoel was onbeschrijfelijk. De volgende dag is de ouderavond dan en dan houd ik me  in de ochtend wat rustiger wat ik moet op zo'n dag tot 10 iir door. in de middag bellen en die donderdag voelt dan als the day after, dan voel in een volledig gevoel van rust en dat is dan pas echt genieten. Ik weet niet meer hoe ik de dag doorgekomen  ben behalve het gevoel:Klaar  ik heb het weer gered!
druk

ik ga het halen!
Yes Klaar!!

Ik word deze dagen goed verzorgd


Chillen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten