zondag 12 maart 2017

The Day After Adem in Adem uit

Op mijn werk was ik the day after heel relaxed maar na school had ik wat anders te doen; Ik ging weer repeteren met Uphill en daar hebben we mijn favoriete uphillnummer gedaan: Working my way van Ogene. Wat een nummer , wat zingen onze zangeressen dat prachtig en wat een heerlijke klarinertpartij. Ik ken hem nu al en ik ga  compleet uit mijn dak. Wat kan muziek toch mooi zijn.
Even een stiukje over dit nummer:
Het was in 1969 uitgebracht door the four seasons en in 1979 gecoverd door the spinners.
Geschreven  door Sandy Linzi en danny Randell in 1966.
Het lied gaat over een man die zijn vriendin bedroog en emotioneel mishandelde.Als ze weggaat beseft hij dat hij van haar houdt en dat hij spijt heeft.Hij wil haar liefde terug winnen. Volgens sommige mense lijkt het op de vorige hit Let's hang on

Geen opmerkingen:

Een reactie posten