zondag 26 maart 2017

trainen in de regen

bah Bah Bah wat een weer was het ! maar om niet te gaan trainen? nee, daar hasd ik ook geen zin in dus ging ik naar Scorpio om bij Janneke en Tim te gaan trainen. We haden weer een keuzetraining en ik wiat het weer niet tot wanhoop van janneke maar we waren er snel uit: erst lekker 20 minuten spoeerwerpen bij tim en daarna nog meedoen met het circuit. Maat het tegende en regende en we waren allemaal zeiknat. In de regen heb ik touwtje gespringen, met een bal een krachtoefening gedaan , op een bankje gesprongen, rondjes gesprint, kortom ik heb mooi nog een keer een circuitje kunnen doen. Toen de training voorbij was war ik moe, koud maar voldaan want met speer heb  ik verder geoedend met blocken en bij Janneke heb ik weer aan kracht gedaan. het was weer een leuke training en ik heb weer zin in de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten