vrijdag 7 april 2017

carnaval op school

Elke vrijdag voor de carnavalsvakantie vieren wij carnaval op school om eerlijk te zijn vind ik er  geen reet aan. dat weten mijn collega's wel maar ze doen er verder niet veel mee.
Eerst lopen we de kinderoptocht in Raamsdonk, dat is wel heel leuk, er staan mensen aan d kant te kijken terwijl wij onze act doen en het is echt altijd mooi weer, dat is wel heel erg fijn.
Dan naar de overkant het hossen. Gelukkig heb ik altijd wc dienst en daarna ga ik bij het hossen kijken./ Ik vind het wel leuk hoe anderen hossen als ik het zelf maar niet hoef te doen.
Daarna is de borrel in het ontmoetingscentrum en dat is wel gezellig. Dan pak ik lekker koffie en bitterballen en nog een glaasje cola ofzo
Maar deze keer viel het mij zwaar. We hebben veel personeelswisselingen gehad en Carla dacht  ook dat ze haar liefste collega kwijt zou raken maar gelukkig niet. Maar bij mij gaat er wel iemand weg die ik heel graag mag en dat is zeker. Ik plofte ineens op de bureaustoel neer en deed een paar spelletjes op mijn telefoon.. Om na deze ontspanning te beseffen dat ook deze dingen erbij horen, Toen ben ik gaan borrelen en naar huis gegaan om daat met Carla een chocoladekoffie te pakken, lekker te eten en the voice te kijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten