zondag 9 april 2017

Het weer was vandaag prachtig, het was 23 graden vandaag en voor de maratonlopers was het weer dodelijk maar 2 vrienden van mij hebben hem uitgelopen. Petra en Peter goed gedaan! Maar wij deden dat niet wij gingen naar de jaarmarkt in dingen. We hebben veel kraampjes gezien met allemaal spulletjes,leuk hoor maar Ik had niets nodig. Ik proefde Rotterdamse wordt.en zag spekjes die ik niet nodig had en ook elastiekjes bordjes tassen en bodyshapers maar die had ik niet nodig. We gingen koffie drinken bij een Turks restaurant en een ijsje eten bij de ijssalon. Toen gingen we naar de auto en ik voerde een toneelstukje op op straat want daar had ik zin  in. En Carla had rode voeten. Daar had ze geen zin in. De soep was best van smaak en Carla stond in de fik.
maar het was een leuke lekker warme dag.


cd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten