donderdag 27 april 2017

koningsdag

Mijn koningsdag stond dit jaar niet in het teken van scouting maar in het teken van andere dingen.ik begon na de koffie met kijken naar de koning in Tilburg. Het was een mooie uitzending waar ik geboeid naar heb gekeken.een ding waar ik kwaad om kan worden:er zijn stoere mensen die het nodig vinden om 2 jongens en een meisje die aan een project meedoen afkraken. Ze zijn een jaar bezig geweest en in een jaar ben je geen ali b of glennis grace. Daar heb je zeker langer voor
nodig en dat talent heeft niet iedereen. En doe het maar even voor de koning.maar zij zitten zo stoer anoniem achter de computer.
hierna ging ik me klaarmaken voor koningsdag want ik ging optreden. Ik zag stukjes van Piens choice,the heath en toen ging ik zelf. Het was spannend vooral de eerste set met de moeilijke nummers de tweede set ging gemakkelijk Vooral de hoge noot van barefootin.hierna ging ik naar the heath die klaar was en mij meenam naar de Griek. Ik heb heerlijk gegeten en dat was de koningdag.n

Geen opmerkingen:

Een reactie posten