zondag 30 april 2017

lopen

Carla oefent voor de kaaienloop en ik help haar woensdag zijn we op de baan gebleven. We  liepen 1x 19:minuten en 1x 16 minuten. Carla zag het niet echt meer zitten en wilde in de auto gaan zitten en naar huis. Gelukkig kon ik haar op de baan houden waar ze ee 16 minuten achter elkaar heeft gelopen. Die zaterdag gingen we naar het bos. Dat ging wel moeilijker maar we kwamen terug. 2km zei Frank, nee jij kunt die 5 wel sprak hij dus over 2 weken loopt Carla 5 kilometer!
in de middag gingen we naar runnersworld. Daar eerd ik geholpen door Berry Snoeren,een van mijn hardloophelden. Hij liep in athene 249 km hard. Echt superknap.petje af. Maar die schoenen werden helemaal uitgemeten en hij pakte 3 schoenen en daar zaten de beste in. Ze zitten strak en hebben een brede zool. Hij zag mijn benen en hij begon mij neteen met Pim aan te spreken. Als ik iets binzenders heb gedaan laat ik het hem weten.
-
A


Geen opmerkingen:

Een reactie posten