zondag 23 april 2017

optreden

ik  begeleid nog steeds jeugdbandjes, nou ja  ze kunnen het ook wel voor en groot deel zelf maar de kinderen vinden het fijn dat ik erbij ben. wij reden eerst naar den haag want daar zou een goede keymusic zitten. nou wij er naartoe. dat viel wel mee met goede vond ik want het personeel was niet zo netjes. ze hadden zoiets van:zoek het zelf maar lekker uit. Nou we hebben daar dus niks gekocht! Toen reden we naar stad aan het Haringvliet want daar was een soort van markt en daar gingen we optreden. Een podium voor bands met eigen werk en singersongwriters en een podium voor coverbands.
Omdat het zangeresje ziek was en ik het merendeel van de teksten heb geschreven ben ik voor haar ingevallen. Ging best wel goed, was een kick om ergens in zeeland jouw gedachten die je ooit op papier hebt gezet mag zingen. Ik heb gezongen over:mijn vorige baas, een toetsenist,verdriet,een paard,stalken,pesten,divagedrag
toen naar band 2: die kindjes begonnen met sexy als ik dans met meteen een overgang naar highway to hell in een mashup. Het publiek was meteen wakker! Verder deden ze I feel good,Stuck in the middle of, baker street, versie foo fighters,allright now,,chasing cars,somebody told me,don't look back in anger,supersticion, I love rock and roll,en van gers pardoel,ik neem je mee.
Het klonk heel goed en na het afbreken zijn we naar een restaurant gegaan en daar zijn we een bekende nederlander tegengekomen. Een ober kieperde een hele bestelling over een klant heen, dat was ook hilariteit.
Het was een leuke dag geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten