donderdag 13 april 2017

Pasen op school en medigheid bij de band

Vandaag hadden we paasvierig dus gingen we met de hele school naar de kerk. We hebben daar het lijdensverhaal verteld en een klas ging de kruisweg lopen. Toen was het enigszins normaal les en in de middag hadden de kleuters speurkleuters. Dat is een speurtocht in het dorp met allemaal paasspelletjes. Ik heb het plusgroepje over kunst verteld en heb een stukje van Mees Kees gekeken met een klas.
In de avond ging ik naar  de band en daar hebben we weer goed gespeeld en gelachen. Ik keek op het verkeerde moment de kant van de zangeressen uit die net een grap uithaalden waardoor ik niet meer kom spelen van het lachen. Maakt niet uit ik vond het nummer toch moeilijk.Het was weer een volle maar leuke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten