maandag 1 mei 2017

dagje met van alles

Ik begon de dag met het bericht dat er een kans is dat ik aan het nk voor gehandicapten mag needoen. Hoe  en wat voor ik later.Na de koffie ging ik eventjes paardrijden. Het paard heette Pamela. Wel een leuk beestje maar de paarden zijn allemaal wel leuk. Ook die fjord die ontsnapte.het meisje dat erachteraan moest vond hem toen even niet zo leuk denk ik.๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚toen eten,werken in huis een lekkere douche lekkere burito's eten en dan naar huis want Martijn kwam naar mijn microfoon kijken.  Er stond een vinkje verkeerd en nu deed hij het wel. Hehe eindelijk die cd van waylon even vangen.
Toen trainen. Daar was Paul. Paul is een vet coole sporter. Zo ziet hij eruit en zo sport hij ook. Hij doet die stoere onderdelen die ik ook heel leuk vind zoals 5000 op de baan en 10 km.Ik deed kogel en daarna nog 2x 300. Ging lekker  maar ik moet niet in paniek raken. Dat deed ik niet en dan gaat het wel.
Toen naar huis rijdende rechter kijken. Het ging weer helemaal nergens over.  Dit is het einde van dag en ik ga zo een tukkie doen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten