maandag 8 mei 2017

equipwedstrijd

Ik heb een keer een equipewedstrijd gereden. Dat is een wedstrijd voor de d1. Maar goed het is een wedstrijd voor beginners die nog nooit een wedstrijd hebben gereden,nog in de startersles zitten van een halfuur. Mijn paard heette Truly en de pony's die achter mij reden waren fjord hilmar , Haflinger ivy , zingaro, en shetlander little prinses. In het andere groepje reed Felippe met   draver corazon voorop met een shetlander dribbel, legaat(een paard) , brunet en marrum erachteraan. De bak was in twee helften verdeeld. En dan start eerst de eerste groep met de proef . Dat was in dit geval ik . Daarna Felippe en dan was ik weer aan de beurt. Je had 10 minuten om er  andere ruiters op te gooien,beugels op maat en gaan met die banaan. Dit rondje 3x en je bent een uur aan het rijden. De ruitertjes hebben allemaal een juryrapport en een herinnering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten